Farby olejne Winton Winsor&Newton SZAŁ DLA PLASTYKÓW - Profesjonalny Sklep Plastyczny - Szał dla Plastyków - Prawdziwy Sklep Plastyczny

Farby olejne Winton Winsor&Newton

Farby olejne Winton Winsor&Newton
Winton to tradycyjna gama farbwykonanych z pigmentów na średnim poziomie cenowym, skomponowana zmyślą o artystach amatorach, jak również bardziej doświadczonychmalarsko twórcach, którzy korzystając z dużych ilości farbzainteresowani są niezbyt wygórowaną ceną.

Spektrum kolorów

Gamaproduktów Winton została skomponowana z pigmentów, oferujących możliwienajszerszą paletę kolorów za rozsądną cenę. Spektrum zostałoskomponowane w sposób zapewniający największą różnorodność i możliwość łączenia ze sobą poszczególnych kolorów z palety. Dodatkowo, spektrumkolorów gamy Winton zostało skomponowane w taki sposób, że łatwo możnaw nim znaleźć odniesienia do gamy Artists’ Oil Colour, zapewniając przytym czystość  łączenia poszczególnych farb i pomagając jednocześnieprzejść twórcom w odpowiednim momencie do wyższej gatunkowo gamyArtists’ Oil.

Kompozycja

Podobniejak w przypadku gamy Winsor&Newton Artists’ Oil Colour, tak i każdaz farb dostępnych w gamie Winton została skomponowana indywidualnie, zuwzględnieniem naturalnych właściwości poszczególnych pigmentów, przyzałożeniu wydobycia ich najlepszych cech i zapewnienia możliwienajwiększej stabilności koloru.

Zawartość pigmentów/siła barwienia

Wysokipoziom pigmentacji zapewnia dobrą siłę krycia i moc barwienia. O ilegama Winton nie może do końca równać się z doskonałym poziomemzawartości pigmentu reprezentowanym przez gamę Artists’ Oil Colour, tojednak jest ona dużo silniejsza niż wiele innych gam farbartystycznych. Niewygórowany koszt gamy Winton został osiągnięty dziękiwykorzystaniu pigmentów na średnim poziomie cenowym,  nie zaś  poprzezzmniejszenie zawartości pigmentów do poziomu trudnego do zaakceptowaniaprzez artystę. Kompozycja, wytwarzanie i kontrola jakości farbWinsor&Newton zapewniają w każdej dostępnej gamie produktynajwyższej jakości.

Lepkość/konsystencja

Gamafarb Winton charakteryzuje się bardziej jednorodną konsystencją niżgama Artists’, w związku z tym mamy tu do czynienia z bardziej‘sztywnymi’ produktami. Oferuje ona twórcom znakomite zachowanepociągnięcia pędzla i śladów pracy szpachelki.

Połysk powłoki

Podobniejak w przypadku gamy farb Artists’ Oil Colour, połysk powłoki farbWinton związany jest w dużej mierze z wykorzystaniem pigmentów. Wzwiązku z tym poziom połysku będzie się zmieniał w zależności odużytego pigmentu.

Trwałość

Wkażdym z możliwych przypadków, dla wykorzystania w gamie produktówWinton zostały wyselekcjonowane pigmenty jak najbardziej trwałe. Sposóbkomponowania i wytwarzania farb przez firmę Winsor&Newton zapewnia,że każdy produkt będzie zachowywał stabilność w tubce, jak równieżbędzie miał do zaoferowania najbardziej trwałą z możliwych powłokębarwną (przy założeniu właściwej aplikacji). Chcąc mieć pewność co dotrwałości poszczególnych farb, należy sprawdzić oznakowanie trwałości wtabeli kolorów, bądź też na tubce.

Czas schnięcia

Czasschnięcia wszystkich farb olejnych wynosi od 2 do 12 dni. Różny czasschnięcia uzależniony jest od odmiennych reakcji każdego pigmentu przywiązaniu się z olejem. W praktyce każda farba Winsor&Newton  jestkomponowana indywidualnie z uwzględnieniem właściwości pigmentów, wcelu zoptymalizowania czasu schnięcia, starając się tym samym pomóctwórcom malarskim uniknąć problemów z powolnym wysychaniem spodnichwarstw.

Jednakże poniższa lista zawiera wskazówki co do prawdopodobnych różnic czasu schnięcia:

Farby szybkoschnące [około dwóch dni]: błękit pruski, siena naturalna, umbry,
biel Flake White [ołowiowa].

Farby charakteryzujące się  średnim czasem schnięcia  [około pięciu dni]: błękit
ftalowyi odcień zieleni szmaragdowej /Viridian Hue/ [ftalocyjaniny], sienapalona, błękity ultramaryna, syntetyczne tlenki ołowiu, ochry, bieltytanowa, biel cynkowa, czerń sadza, czerń słoniowa.

Farby wolnoschnące [ponad pięć dni]: odcienie kadmowe [związki arylu], Permanent Rose [związki chinowe], odcień karmazynu alizarynowego /Alizarin Crimson Hue/.

Farby białe. Bieljest najczęściej wykorzystywaną farbą. Cztery biele dostępne w gamieWinton Oil Colour charakteryzują się nieco odmiennymi właściwościami:

Biel tytanowa /Titanium White/: najbardziej popularna i najczęściej używana współcześnie biel. Charakteryzuje się największą głębią bieli i ze wszystkich jest
najbardziej kryjąca.

Flake White /biel ołowiowa/:tradycyjna biel ołowiana w zestawie farb olejnych. Flake Whitedoskonale sprawdza się jako tworzywo malarskie ze względu na swoją
elastycznośći wszechstronność, trwałość i szybkość schnięcia. Obecność pigmentówcynkowych korzystnie wpływa na jej konsystencję.

Biel cynkowa /Zinc White/: najmniej kryjąca ze wszystkich bieli. Ta właściwość sprawia, że idealnie nadaje się do wykonywania podbarwiania i laserunku.

Soft Mixing White: powstała na bazie tytanu biel charakteryzująca się najbardziej
miękką konsystencją. Ma mniejszą siłę krycia niż biel tytanowa.

BieleWinton powstają na bazie oleju szafranowego, co sprawia, że dająnajbielsze odcienie bieli. Farby te nie są polecane do wykorzystaniaprzy wykonywaniu podmalówek i gruntów. Dość powolne schnięcie tegorodzaju oleju sprawia, że biele te mogą powodować pękanie położonychwyżej warstw farb. Do wykonywania podmalówek, jak również intensywnegomodelowania przy użyciu bieli polecane są Underpainting White orazFoundation White z gamy Artists’ Oil Colour.


Brak zdjęć w galerii

Recenzja klienta:

Napisz pierwszą opinię!


Kup teraz

Proszę wprowadz numer artykułu dla naszej kategorii.

Witamy ponownie!
Producent
Waluty